mercredi 29 septembre 2010

دسر شکلاتی داغ با بستنی fondant au chocolat et sa glace

امروز میخوام با همون 

مافین شکلات سیاه و شکلات شیری Muffins au chocolat noire et chocolat au lait

 براتون یک دسر تووووووپ بگم 

مواد لازم 

مافین
شکلات جامد
خامه ۱۸ درصد
بستنی از هر نوع ترجیحا وانیلی 

طرز تهیه

مافین را از سر بدر کنیم . اینجوری 


بعد برعکسش کنید و به اندازه یک کاسه چی از اونطرف هم در بیارید و در ظرف مورد نظر بگذارید 
اینجوری


حالا شکلات را به صورت بن ماری آب کرده و خامه را به آن اضافه کنید 
بعد داخل کاسه چی را از شکلات پر کرده و به مدت ۳۰ ثانیه در ماکروویو بگذارید


حالا بستنی را روش بگذارید و با چند عدد فندق بو داده تزیینش کنید 

بستنی بهتره بصورت بول باشه . من چون نداشتم یک بستنی چوبی را اینگونه برش دادم 




این یکی را با شکلات شیری درست کردم و بستنی وانیل شکلات







7 commentaires:

  1. بلاخره یک بلاگ آشپزی دو زبانه مثل خودم پیدا کردم. از خوندن بلاگ شما بسیار لذت بردم

    RépondreSupprimer
  2. muitto muitto bommmmm obrigada dona :D

    RépondreSupprimer
  3. مرسی از لطف شما
    البته من تازه شروع به نوشتن بلاگم کردم و هنوز کاملا ترجمه نکردم
    از آشنایی با شما خوشوقتم

    RépondreSupprimer
  4. با سلام من تازه متوجه شدم شما وبلاگ دارید
    کارتون بسیار عالیه
    براتون آرزوی موفقیت روزافزون دارم
    آفرین بر شما و این همه هنر
    حسین نجمی

    RépondreSupprimer
  5. مرسی جناب نجمی از لطفی که به من دارید

    RépondreSupprimer
  6. vay che mhashar va khoshmazeh merci khanomi.

    RépondreSupprimer