jeudi 14 avril 2011

cannelloni ; کانلونی



مواد لازم


 مایه لازانیای کلاسیک خودمون ، از جمله  پیاز،جعفری ، قارچ و گوشت و سس گوجه ، ادویه و کمی خامه ، نمک و فلفل
من اینجا از گوشت بیف که برای بیفتک استفاده میشه استفاده کردم با بریدن به قطعات کوچکتر از فندق که زود بپزه
کانلونی
چهار مدل پنیر ، همانطور که در عکس دیده میشه ... از جمله امانتل ، کنته ، راکفورد و پنیر بز خیلی نرم مثل ماست کیسه انداخته
خامه ۲۵۰ گرم



 پنیرهامون را با هم میکس میکنیم 


هنگام میکس مواظب شیشه روغن زیتونتون باشید که مثل من نشید 
خدا برای هیچکی نخواد ظرف روغنش بشکنه 


...

بعد از میکس پنیر مواد گوشتی را در میکسر بریزید 
و بعد در قیف ریخته و درون کانلونی ها را پر کنید 



آنگاه در ظرف پیرکس مقداری از خامه را پهن کرده ، کانلونی را روی آن چیده و دوباره با خامه بپوشانید 
سپس در فر۱۷۰ درجه سانتیگراد گذاشته تا به آرامی بپزد 



راستی اگر در جایی زندگی میکنید که قدرت انتخاب پنیر مثل فرانسه نیست میتونید پنیر های دیگری را به دلخواه جایگزین کنید 

برای تزیین از مغز درخت نخل ، خردل و کمی سرکه بالزامیک مخلوط با روغن زیتون استفاده کردم 

نوش جان 











5 commentaires:

  1. LOVED IT! MOBARAK basheh blogging:)
    Happy baking:)

    RépondreSupprimer
  2. merci Leila joon , albate blogue man jadid nist , az tanbaliye man e ke dir be dir post migzaram ;oxx

    RépondreSupprimer
  3. kheili alii bod hatman emtahan mikonam merci.

    RépondreSupprimer
  4. منم 10 ساله که فرانسه هستم ولی دلیل نداره پنیرایی که تو ایران وجود نداره رو به رخ ایرانیا بکشی. پاستای لوله‌ای کجا بود تو ایران؟ هنر کردی! در ضمن پنیر غوکفوغ به هیچ عنوان با ذائقه ایرانیا نمیسازه و جایگزینش هم تو ایران نیست. خودتو نکش خبری نیست

    RépondreSupprimer