jeudi 4 novembre 2010

رول استیک به سبک ژاپنی

بیشتر مردم دنیا به رستوران های ژاپنی علاقه دارند ، اونهم برای خوردن سوشیهای تر و تازه ... ولی من رستوران ژاپنی را به خاطر انواع گریل های کبابیشون دوست دارم . یکی از این گریلها رول استیک پنیری با سس سویای شیرین است که این دفعه من امتحان کردم و خیلی خوب از آب در آمد . دقیقا عین خود ژاپنیها
مواد لازم
برای دو نفر  
فیله گوشت گاو یا گوساله بدون چربی بریده شده به قطر ۲ میلیمتر ۲۰۰ گرم
سس سویای شیرین
پنیر امانتل یا همون پنیر پیتزا ۱۰۰گرم
سیخ کباب حسینی



طرزتهیه 
خیلی ساده است . پنیر را وسط گوشت گذاشته و به صورت رول میپیچیم و با سیخ فیکسش میکنیم و روی آن نمک و فلفل پاشیده  . 


بعد روی باربیکیو گریل میکنیم و حتما با برنج دم پختی و سس سویای شیرین سرو میکنیم 
امیدوارم سس سویای شیرین در ایران گیر بیاد 


نوش جون 






 

3 commentaires:

  1. بسیار عالی و زیبا هست ، واقعا آفرین ب استعداد شما

    RépondreSupprimer
  2. وای!! ممنون از لطفی که به من دارید

    RépondreSupprimer
  3. مطمءنم خیلی خوشمزه هست اما متاسفانه با گوشت هست و من نمستونم بپزمش :(

    RépondreSupprimer